13 Noyabr

"Azərpambıq Aqrar Sənaye Kompleksi" tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRPAMBIQ AQRAR SƏNAYE KOMPLEKSİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1305532271

Təşkilatın ünvanı: AZ1065 Bakı şəhəri, Yasamal r-nu,Tbilisi prospekti 35, ASK PLAZA, 3-cü mərtəbə

Tender predmeti: Bərdə PİEZ-da olan 1200 ton xam-pambığın, Goranboy PİTM-da olan 350 ton və İmişli PİTM-də olan 1150 ton xam-pambığın Ucar PİEZ-na daşınmasını satın alınması

Tenderin adi: Bərdə PİEZ-da olan 1200 ton xam-pambığın, Goranboy PİTM-da olan 350 ton və İmişli PİTM-də olan 1150 ton xam-pambığın Ucar PİEZ-na daşınmasını satın alınması

Bərdə PİEZ-da olan 1200 ton xam-pambığın, Goranboy PİTM-da olan 350 ton və İmişli PİTM-də olan 1150 ton xam-pambığın Ucar PİEZ-na daşınmasını satın alınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
Xam-pambığın daşınmasıBərdə PİEZ-da olan 1200 ton xam-pambığın, Goranboy PİTM-da olan 350 ton və İmişli PİTM-də olan 1150 ton xam-pambığın Ucar PİEZ-na daşınmasını2700ton

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

12.11.2019 15:20

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.12.2019 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.12.2019 14:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

12.12.2019 15:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ85IBAZ38040019446129089201VÖEN: 9900001881Bank: Azərbaycan Beynəlxalq Bankı ASC Abşeron filialıKodu: 805539M/H: AZ03NABZ01350100000000002944S.W.İ.F.T: İBAZAZ2XBüdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Ucar PİEZ

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Daşınma işləri başladığı gündən 20 (iyirmi) iş günü ərzində yekunlaşdırmalıdır.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Tələb olunduğu halda müqavilənin icrası ilə bağlı 30 (otuz) faiz avans ödənişi nəzərdə tutulur. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr “Sifarişçi” malın ilk mərhələsini (partiyasını) qəbul etdikdən sonra qəbul edilmiş malın dəyərinin avans ödənişindən qalan hissəsini 90 iş günü ərzində ödəyəcəkdir. Sonrakı mərhələlərdə də mal təhvil-təslimindən sonra 90 (doxsan) iş günü ərzində ödəniş üzrə son hesablaşma aparılacaqdır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışTəqdim edilməsi mütləqdir.Qeydiyyatdan keçdiyi ölkəTəqdim edilməsi mütləqdir.NizamnaməTəqdim edilməsi mütləqdir.Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasıTəqdim edilməsi mütləqdir.Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıTəqdim edilməsi mütləqdir.Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətiTəqdim edilməsi mütləqdir.RekvizitlərTəqdim edilməsi mütləqdir.

İxtisas göstəriciləri:

Avtonəqliyyat vasitəsinin xam pambığı daşımaq qabiliyyəti malın qabarit ölçülərini nəzərə alaraq 10 tondan az olmamalıdırMütləqdir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 50 bal

Çatdırılma müddəti50Xam-pambığın daşınması 20 gün müddətinə başa çatdırılarsa 50 balla, 20 gündən artıq müddətə başa çatdırılarsa 0 balla qiymətləndiriləcək.

Qiymət təklifi:: 50 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti-Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən ən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdırTender təklifinin təminatı-Uduzmuş “İddiaçı”lara təminat tender təklifinin qüvvədə olma müddəti sona çatdıqdan sonra 5 (beş) bank günü ərzində və ya “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanunun 33-cü maddəsində nəzərdə tutulmuş digər qaydalara uyğun olaraq qaytarılır.Müqavilənin təminatı-Qiymət təklifi50İNQ = QT x MNQ/ İT

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Elçin HüseynovSatınalma və təchizat üzrə aparıcı mütəxəssis+994555005112+994555005112

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 12.11.2019 15:20 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz