29 Noyabr

"AZERGOLD" tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZERGOLD" QAPALI SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1403467421

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan, Bakı - AZ1004, Mikayıl Müşfiq küç., 2H

Tender predmeti: Daşkəsən rayonunda yerləşən Çovdar Filiz Emalı sahəsi (qiymətli metallar çıxarılan və saxlanılan yerlər istisna olmaqla) üzrə mühafizə xidmətinin satın alınması

Tenderin adi: Daşkəsən rayonunda yerləşən Çovdar Filiz Emalı sahəsi (qiymətli metallar çıxarılan və saxlanılan yerlər istisna olmaqla) üzrə mühafizə xidmətinin satın alınması

Daşkəsən rayonunda yerləşən Çovdar Filiz Emalı sahəsi (qiymətli metallar çıxarılan və saxlanılan yerlər istisna olmaqla) üzrə mühafizə xidmətinin satın alınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
Atlı Patrul xidmətiÇovdar Filiz Emalı sahəsində (qiymətli metallar çıxarılan və saxlanılan yerlər istisna olmaqla) 10,5 km əhatələnmiş hasarlar boyu atlı patrul dəstəsi – 4 nəfər12ay
MühafizəçiÇovdar Filiz Emalı sahəsində (qiymətli metallar çıxarılan və saxlanılan yerlər istisna olmaqla) mühafizəçi (növbəli iş rejimi) – 30 nəfər12ay
Növbə rəisiÇovdar Filiz Emalı sahəsində (qiymətli metallar çıxarılan və saxlanılan yerlər istisna olmaqla) növbə rəisi (növbəli iş rejimi) – 3 nəfər12ay
Mühafizə rəisiÇovdar Filiz Emalı sahəsində (qiymətli metallar çıxarılan və saxlanılan yerlər istisna olmaqla) mühafizə rəisi – 1 nəfər12ay

ÜSL kod (kateqoriya) - 79713000-5 Mühafizə xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

28.11.2019 17:45

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.12.2019 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

30.12.2019 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

03.01.2020 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ85PAHA38020AZNHC0190068658VÖEN: 1700767721Bank: “Paşa Bank” ASCKodu: 505141M/H: AZ82NABZ01350100000000071944S.W.İ.F.T: PAHAAZ22Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Daşkəsən rayonu Çovdar Filiz Emalı sahəsi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

12 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə ödəmələr aylıq olaraq nağdsız qaydada, İcraçının təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, aktlar və digər sənədlər) əsasında, hər ayın əvvəli 15 bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

ƏŞT-nun “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Formasında tərtib olunmuş rəsmi sənədhəmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməkləMikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumatMikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumatRekvizitlərBank rekvizitləriQeydiyyatdan keçdiyi ölkəDövlət Reyestrindən çıxarış və VÖENNizamnaməNizamnaməSon bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasıSon bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasıMaliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıarayış 2019-cu ilin dekabr ayında verilmiş olmalıdır.Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətivergi bəyannaməsiDİN-dən verilən qeyri-dövlət (özəl) mühafizə fəaliyyətinə xüsusi lisenziyanın surətiDİN-dən verilən qeyri-dövlət (özəl) mühafizə fəaliyyətinə xüsusi lisenziyanın surətiVergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışAzərbaycan Respublikasında vergilərə və məcburi dövlət sosial sığorta haqlarına dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin (borcun) olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (Arayışın adı: Dövlət satınalma müsabiqələrində (tenderlərdə) iştirak üçün müvafiq vergi orqanından arayış) – arayış 2019-cu ilin dekabr ayında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir.ƏŞT-nun “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “Tender iştirakçısının komplekt anket Forması”-nda tərtib olunmuş rəsmi sənədformada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 0 bal

Qiymət təklifi:: 100 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti-30 bank günüTender təklifinin təminatı-Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur.Qiymət təklifi100Malgöndərən malların/xidmətlərin qiymətinə daxil olmayan, Sifarişçi tərəfindən bu sənəddə malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməsi zəruri hesab olunmayan və satınalan təşkilatın ödəyəcəyi (ödəməli olduğu) bütün əlavə xərcləri ayrıca göstərilməlidir. Əgər əlavə xərclər bunun üçün nəzərdə tutulmuş ayrıca bölmədə (“Əlavə xərclər” bölməsində) göstərilmirsə bütün əlavə xərclərin malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edildiyi qənaətinə gəlinir. Qiymətlərin hansı valyuta ilə hesablandığı cədvəldə göstərilməlidir.Müqavilənin təminatı-Müqavilənin məbləği 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olduğu təqdirdə İcraçı müqavilənin ümumi məbləğinin 2 % (iki faizini) təmin edən icra bank zəmanətini Sifarişçiyə təqdim edir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Aygül TağıyevaTəchizat üzrə Baş mütəxəssis012-505-02-02012-505-02-02

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 28.11.2019 17:45 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz