13 Dekabr

Maliyyə Nazirliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASİNİN MALİYYƏ NAZİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1400108191

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Maliyyə Nazirliyinin Aparatındakı Hesablama texnikası və elektrotexniki avadanlıqlara (kompüter, printer, surətçıxaran və skanerlərə) 2020-ci il ərzində texniki xidmətin satınalınması

Tenderin adi: Maliyyə Nazirliyinin Aparatındakı Hesablama texnikası və elektrotexniki avadanlıqlara (kompüter, printer, surətçıxaran və skanerlərə) 2020-ci il ərzində texniki xidmətin satınalınması

Maliyyə Nazirliyinin Aparatındakı Hesablama texnikası və elektrotexniki avadanlıqlara (kompüter, printer, surətçıxaran və skanerlərə) 2020-ci il ərzində texniki xidmətin satınalınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
Nazirliyin aparatının istifadəsindəki elektrotexniki avadanlıqlara (kompüter, printer və surətçıxaran maşınlar) texniki xidmətlərNazirliyin istifadəsindəki bütün növ avadanlıqların siyahısı və onlarda görülməsi vacib işlərin cədvəli əlavə 2020 siyahı faylındakı formada hesablanmalı ve bu hesablanmış siyahı əlavə faylda yüklənməlidir əks halda tender təklifi etibarsız sayılacaqdır1ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 50312000-5 Kompüter texnikasına texniki xidmət və təmir,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

13.12.2019 08:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

08.01.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

16.01.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

17.01.2020 11:00

İştirak haqqı: 600 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ83CTRE00000000000002108571VÖEN: 1401555071Bank: Dövlət Xəzinədarlıq AgentliyiKodu: 210005M/H: AZ41NABZ01360100000000003944S.W.İ.F.T: BİK: CTREAZ22Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

BAkı şəhər Səməd Vurğun 135

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

İl ərzində aylıq

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Şərtlər toplusunun 3 nomrəli əlavəsiŞərtlər toplusunda 3 nömrəli əlavənin doldurulmasıRekvizitlərhüquqi unvan göstərməklə rekvizitlər möhür və imzalıQeydiyyatdan keçdiyi ölkəreyistrNizamnamənotarialSon bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasıMüvafiq orqandan arayışMaliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıbankdan dövriyyə arayışıFəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətibəyannaməİddiaçının müvafiq işlərlə bağlı istiqamətində Azərbaycan Respublikasında təcrübəsini təsdiq edən sənədlər;İddiaçı tərəfdən ahzırlanmış müvafiq məktubVergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışmüvafiq orqandan arayışŞərtlər toplusuniun 4 nömrəli əıavəsişərtlər toplusunun 4 nömrəli əlavəsinin doldurulması

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 30 bal

İstehsal-texniki imkanları15(malların və işlərin servisi üzrə servis mərkəzinin olması)Iddiaçının təcrübəsi və peşəkarlığı15(Analoji işlər üzrə şirkətin fəaliyyət müddəti və şirkətin işçilərinin peşəkarlıq təcrübəsi (müddət göstərməklə)

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı-Təklifin qüvvədə olma müddəti-min 30 bank günüTender təklifinin təminatı-təklifin 1 % həcmində min təklifin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çoxQiymət təklifi70şərtlər toplusunun 1 nomrəli əlavəsinə uyğun

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Aydin Huseynovbaş məsləhətçi0124044699(165)0124044699(165)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 13.12.2019 08:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz