13 Dekabr

AzInTelecom tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikası Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin “Azerbaijan International Telecom (AzInTelecom)” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 9900048721

Təşkilatın ünvanı: Əlibəy Hüseynzadə, 74. AZ 1009

Tender predmeti: “Bakıda inşa edilən Məlumat Mərkəzinin ABŞ-ın Uptime İnstitutunun Tier III standartlarına uyğunlaşdırılması məqsədilə tikinti-quraşdırma işləri üzrə əlavə iş həcmi"nin satın alınması

Tenderin adi: “Bakıda inşa edilən Məlumat Mərkəzinin ABŞ-ın Uptime İnstitutunun Tier III standartlarına uyğunlaşdırılması məqsədilə tikinti-quraşdırma işləri üzrə əlavə iş həcmi"nin satın alınması

“Bakıda inşa edilən Məlumat Mərkəzinin ABŞ-ın Uptime İnstitutunun Tier III standartlarına uyğunlaşdırılması məqsədilə tikinti-quraşdırma işləri üzrə əlavə iş həcmi"nin satın alınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
“Bakıda inşa edilən Məlumat Mərkəzinin ABŞ-ın Uptime İnstitutunun Tier III standartlarına uyğunlaşdırılması məqsədilə tikinti-quraşdırma işləri üzrə əlavə iş həcmi"Şərtlər toplusuna əlavə olunmuş iş həcmlərinə uyğun1gün

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

13.12.2019 17:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.01.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.01.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

21.01.2020 15:00

İştirak haqqı: 1000 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ30AZPO91015461200420100063VÖEN: 9900037711Bank: Azərpoçt MMC PF 1Kodu: 691011M/H: AZ76NABZ01350100000000094944S.W.İ.F.T: AZPOAZ22Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Ə.Hüseynzadə 74

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

müqavilə imzalandıqdan sonra 2 ay müddətində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30% avans 70% faiz işlər yekunlaşdıqdan sonra təhvil təslim aktı əsasında

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışscan versiya təqdim olunmalıdırFəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətiscan versiya təqdim olunmalıdırMaliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıscan versiya təqdim olunmalıdırNizamnaməscan versiya təqdim olunmalıdırRekvizitlərscan versiya təqdim olunmalıdırqiymətləndirmə üçün təsdiqləyici sənədlərscan versiya təqdim olunmalıdır

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 45 bal

Oxşar layihələrin keçirilməsinı dair məlumat20dövlət təşkilatları, mobil operatorlar, informasiya kommunikasiya sektoruna aid qurumlarda görülmüş analoji işlərin görülməsini təsdiq edən sənədlərpeşəkar işçi heyətin olması10ixtisaslı kadrlar, layihə rəhbəri, memar, inşaatçı mühəndis və s barədə məlumatların təqdim olunmasıZəmanət məktublarının olması15ən azı 3 zəmanət məktubu təqdim olunmalıdır

Qiymət təklifi:: 55 bal

Qiymət təklifi55Qiymət təklifi bütün vergilər və əlavə xərclər daxil olmaqla göstərilməlidirTender təklifinin təminatı-tender təklifinin təminatı təklifin 2% məbləğindəTəklifin qüvvədə olma müddəti-zərflərin açılışından sonra 30 bank günüMüqavilənin təminatı-təklif dəyərinin 2%-i məbləğində

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

KamilBektaşi01220000740122000074

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 13.12.2019 17:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz