Finss.az xəbər verir ki, şirkətdən verilən məlumata görə, 2024-cü ildə “HN” (“Health Nutrition”, Rusiyanı tərk etmiş “Danone” şirkətinin keçmiş aktivlərini birləşdirir) müasir süd məhsullarının (qatıqlar, biolaktlar, kəsmikli desertlər və s.) istehsalını həcm və dəyər baxımından 27% artırıb.
Bu barədə HN-in satış üzrə vitse-prezidenti Mariya Petrova Rusiya Pərakəndə Həftəsinin plenar iclasında çıxışı zamanı bildirib.
Ənənəvi süd məhsulları kateqoriyasında artım fiziki və dəyər baxımından müvafiq olaraq 14% və 18% təşkil edib.
Petrovanın vurğuladığı kimi, HN təzə süd məhsulları və bitki mənşəli içkilər kateqoriyasında lider mövqelərini qoruyub saxlayır. İstehsalın artması xüsusilə vacibdir, çünki süd məhsulları istehlak səbətində 1-ci yerə çevrilib, əvvəllər bu, ət idi.
"Biz müştərilərin və pərakəndə satışın tələblərinin necə dəyişdiyini görürük və biz bu dəyişikliklərə tez reaksiya verməyə hazırıq" deyən Petrova çevik logistikanın və pərakəndə satışla birgə promosyonların vacibliyini qeyd edib.