Finss.az xəbər verir ki, avtomobil dünyasında ən böyük transformasiya hərəkəti olaraq təqdim edilən elektrikli avtomobil satışlarının yavaşlaması diqqət çəkir. Elektrikli nəqliyyat vasitələrinin satışının azalmasının əsas səbəbləri şarj infrastrukturunda çatışmazlıqlar, təşviqlərin geri çəkilməsi və yüksək xərclər kimi göstərilir.
Amerika avtomobil şirkəti Ford-un elektrik avtomobil satışları ilin ikinci rübündə gözləntilərin altında qaldı. Ford, E-Transit furqonlarının dağılması və F-150 Lightning-in populyarlığının azalması səbəbindən 2025-ci ilin ikinci rübündə ABŞ-da elektrikli avtomobil satışlarında 31 faiz azalma gördü. İlin yarısına qədər şirkət 2024-cü il səviyyəsindən təxminən 12 faiz aşağı olmaqla 38 988 elektrikli avtomobil satdı. Bu nəticələr şirkətin avtomobil tarifləri qarşısında aqressiv qiymət təşviqinə baxmayaraq gəldi.
Bir neçə illik artımdan sonra Tramp administrasiyası federal vergi güzəştlərini və digər əlaqəli subsidiyaları ləğv etməklə hədələdiyi üçün ABŞ-da elektrikli avtomobil satışı üçün çətin dövr başlayıb. Hətta ABŞ-da elektrikli avtomobilləri ilə uğur qazanan Hyundai, Ioniq 5 və Ioniq 6 elektrikli modellərinin satışlarının keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə müvafiq olaraq 12 faiz və 8 faiz azaldığını açıqladı. Kia-nın EV9 və EV6 satışlarında da pis enişlər oldu.