Finss.az xəbər verir ki, dünyanın ən böyük otellər şəbəkəsinin operatoru olan American Marriott International 2025-ci ilin ikinci rübündə gəlirini artırsa da, xalis gəliri azaldıb, eyni zamanda düzəliş edilmiş mənfəət və gəlir analitiklərin gözlədiyindən daha yaxşı olub.
Aprel-iyun aylarında şirkətin xalis gəliri 763 milyon dollar və ya hər səhmə görə 2,78 dollar təşkil edib, bir il əvvəlki 772 milyon dollar və ya hər səhmə görə 2,69 dollar. Düzəliş edilmiş mənfəət hər səhmə görə 2,65 dollar təşkil edib.
Gəlir 5% artaraq 6,74 milyard dollara çatıb.
FactSet tərəfindən sorğu edilən analitiklər orta hesabla şirkətin düzəliş edilmiş mənfəətini 6,67 milyard dollar gəlirlə səhm başına 2,61 dollar səviyyəsində qiymətləndiriblər.
Mövcud otağa düşən gəlir (RevPAR) valyuta dəyişmələri nəzərə alınmaqla müqayisəli əsasda 1,5% artıb, o cümlədən ABŞ və Kanadada əvvəlki ilin səviyyəsində qalıb, digər ölkələrdə isə 5,3% artıb.
Press-relizdə deyilir ki, şirkətin otellərindəki nömrələrin sayı üç ayda təxminən 17,3 min ədəd artıb.
Marriott ötən rübdə 2,8 milyon səhmini 0,7 milyard dollara geri alıb. İlin əvvəlindən iyulun 30-dək şirkət dividendlər və geri satınalmalar vasitəsilə səhmdarlara 2,1 milyard dollar qaytarıb.
Şirkət üçüncü rübdə onun düzəliş edilmiş mənfəətinin hər səhmə görə 2,31-2,39 dollar olacağını proqnozlaşdırır. Marriott tam illik proqnozunu yenidən nəzərdən keçirdi və indi il üçün düzəliş edilmiş mənfəətin hər səhm üçün 9,85-10,08 dollar olacağını gözləyir (əvvəllər 9,82-10,19 dollar).
Marriott International 30-dan çox brend altında 143 ölkədə 9600-dən çox otel fəaliyyət göstərir. Şirkətin ən məşhur otel şəbəkələri arasında Ritz Carlton, Courtyard, Residence Inn, Marriott, St. Regis, Le Meridien, Sheraton və Four Points var.