IKT

08 May

Meta süni intellektlə reklam sənayesini avtomatlaşdırmağa hazırdır

Finss.az - Meta-nın icraçı direktoru Mark Zukerberq, süni intellektin reklam sənayesində inqilab yaradacağını açıq şəkildə bəyan edib.

Şirkət rəhbəri, Meta-nın yeni planları ilə əlaqədar olaraq, reklamın avtomatlaşdırılmasına dair iddialı bir konsepsiyanı təqdim edib.

San-Fransiskoda keçirilən Stripe Sessions konfransında çıxış edən Zukerberq, süni intellektə əsaslanan universal bir reklam aləti ilə reklam sənayesini avtomatlaşdırmağı hədəflədiklərini vurğulayıb. Zukerberq, Facebook, Instagram və Threads istifadəçilərinə süni intellekt tərəfindən yaradılan minlərlə "sınaq" reklamının göstəriləcəyini açıqlayıb. Bu, müəssisələrə öz biznes tələblərini bildirmə və nəticələri ölçmə imkanı verəcək.

Zukerberqin dediyinə görə, Meta-nın alətləri artıq inkişaf edib və reklam hədəfini demoqrafik məlumatlardan asılı olmadan daha effektiv şəkildə tapır. Bununla yanaşı, şirkət müştəriləri, reklamın yaradıcı hissəsinə daxil olmaq əvəzinə, yalnız reklamın nəticələrinə diqqət yetirə biləcəklər.

Lakin bu yanaşma, reklam sənayesində və istifadəçilər arasında bəzi narahatlıqlara səbəb olub. Reklam vasitələrinin süni intellektlə idarə edilməsi, xüsusilə yaradıcı sahədəki peşəkarları narahat edir. Bir çox ekspert süni intellektin uzun müddətli perspektivdə insan yaradıcılığını əvəz edə biləcəyindən narahatdır.

Meta-nın bu yeni yanaşması, şirkət üçün böyük potensial qazanc əldə etməyə imkan verə bilər, lakin reklam verənlər və istifadəçilər üçün gələcəkdə necə bir təcrübə yaradacağı sual altında qalır. Süni intellektin reklamlarda daha çox istifadə edilməsi, sosial şəbəkələrin istifadəçi təcrübəsini necə dəyişdirəcəyini göstərən vacib bir nümunədir.

Zukerberqin təqdim etdiyi bu konsepsiya, Meta-nın reklam sənayesində lider olmağı hədəflədiyini göstərir. Süni intellektin reklam alətlərindəki inkişafı, kiçik və orta bizneslərə öz reklam əməliyyatlarını daha asan idarə etməyə imkan yaradacaq. Lakin reklam sənayesi və istifadəçilər, bu yeni texnologiyanın gətirəcəyi dəyişikliklərə necə uyğunlaşacaq, hələ də aydın deyil.