TENDER

23 Oktyabr
103

Bakı Şəhər Baş Polis İdarəsi tender elan edir

Təşkilatın adı: BAKI ŞƏHƏR BAŞ POLİS İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 1400616151

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Dəftərxana malları

Tenderin adi: Dəftərxana malları

Dəftərxana malları

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
Məruzə qovluğu qara dəri Malın adına uyğun olaraq 100 ədəd
Arxiv qovluğu Malın adına uyğun olaraq 2000 ədəd
Stepler mas Malın adına uyğun olaraq 800 ədəd
Qeyd kağızı sadə Malın adına uyğun olaraq 2000 ədəd
Pozan Malın adına uyğun olaraq 3000 ədəd
Dəftərxana kitabı 60 vərəq Malın adına uyğun olaraq 3000 ədəd
İpli qovluq Malın adına uyğun olaraq 5000 ədəd
Kağız А3 Double A Malın adına uyğun olaraq 1500 ədəd
Kagız А4 80qr Office print və ya copier Malın adına uyğun olaraq 8000 ədəd
skoç 19x33 şəffav noki Malın adına uyğun olaraq 2000 ədəd
Kağız А4 120qr exsel pro Malın adına uyğun olaraq 2000 ədəd
Zərf A5 Malın adına uyğun olaraq 8000 ədəd
Zərf А4 Malın adına uyğun olaraq 8000 ədəd
Qələm Malın adına uyğun olaraq 5000 ədəd
Karandaş Malın adına uyğun olaraq 5000 ədəd
Yapışqan Malın adına uyğun olaraq 6000 ədəd
Sançaq Malın adına uyğun olaraq 8000 ədəd
Sıxac 25mm Malın adına uyğun olaraq 3000 ədəd
Sıxac 32 mm Malın adına uyğun olaraq 3000 ədəd
zərf 100-lü Malın adına uyğun olaraq 8000 ədəd
Ştrix karandaş dolpin Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Fayl A4 salvo Malın adına uyğun olaraq 1500 ədəd
Fayl A4 noki Malın adına uyğun olaraq 2000 ədəd
skoç 46*100 şəffav mas Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Dəlgəc Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Xətkeş Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Karandaş yonan Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Sıxac 41mm Malın adına uyğun olaraq 3000 ədəd
Ağardıcı Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Ştrix lent Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Maped qayçı Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Stepler içliyi Malın adına uyğun olaraq 7000 ədəd
Sənəd qabı mas Malın adına uyğun olaraq 500 ədəd
Blaknot 16x20 qara vinil Malın adına uyğun olaraq 1000 ədəd
Qələm uni bal Malın adına uyğun olaraq 500 ədəd
Qələm mikro Malın adına uyğun olaraq 5000 ədəd
Dəftərxana kitabı qalın cildli Malın adına uyğun olaraq 1500 ədəd
Hesablayıcı maşın sitezen Malın adına uyğun olaraq 300 ədəd
Qeyd kağızı yapışqan noki Malın adına uyğun olaraq 2000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

22.10.2019 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.11.2019 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

21.11.2019 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

22.11.2019 11:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ56CTRE00000000000002078502
VÖEN: 14000616151
Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
Kodu: 210005
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.İ.F.T: CTREAZ 22
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhər Baş Polis İdarəsinin inzibati binası, Bakı.Y Səfərov 45

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30.12.2019

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

10% avans ödənişi nəzərdə tutulmuşdur

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayış 22.10.2019-cu il tarixdən sonra olmalıdır və notarial qaydada təsdiq edilməlidir
Rekvizitlər
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Registerdən çıxarış zəruridir və notarial qaydada təsdiq olunmalıdır
Nizamnamə
Zəruridir və notarial qaydada təsdiq olunmalıdır
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Vəzifələrin yerinə yetirilməməsi halı movcud olmamalıdır
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Arayış 22.10.2019-cu il tarixdən sonra olmalıdır və notarial qaydada təsdiq edilməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Maliyyə hesabatı son maliyyə ilinə olan məlumatları əks etdirməlidir və notarial qaydada təsdiq edilməlidir
İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 35 bal

Nəzərdə tutulmuş avan ödənişinə görə
10
Avans nəzərdə tutulmamışdırsa – 10 bal Avans nəzərdə tutulmuşdursa – 0 bal
Malların mövcud tələblərə uyğunluğu
10
Mallar mövcud tələblərə uyğun olarsa – 10 bal Mallar mövcud tələblərə uyğun olmazsa – 0 bal
Mal-materialların çatdırılması müddəti
15
Müsabiqəyə təqdim olunmuş tender təkliflərində mal-materialların çatdırılması müddətlərinə görə balların hesablanması aşağıdakı düsturla müəyyən olunur: MÇ = M1/M0*15 Burada: MÇ- tender təklifində mal-materialların çatdırılma müddətinin balla ifadəsi; M1- iddiaçılar arasında ən qısa çatdırıma müddəti; M0- müqayisə olunan tender təklifində çatdırılma müddəti;

Qiymət təklifi:: 65 bal

Qiymət təklifi
65
Qiymət təklifi bütün vürgi və rüsumlar daxil olmaqla göstərilməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1 % həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olan müddəti
-
İddiaçının tender təklifinin açıldığı gündən sonra 30 bank günü müddədinə qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyəri 100 000.0 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yuxarı olarsa ümumi müqavilə dəyərinin 5 % həcmində təminat tələb olunur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rza Aslanov
maliyyə rəisi
din-bbpirza@mia.gov.az
050-668-01-00

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 22.10.2019 15:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz