TENDER

23 Oktyabr
146

"Talassemiya Mərkəzi" tender elan edir

Təşkilatın adı: "TALASSEMİYA MƏRKƏZİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1501447111

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: 225412 Avadanlığın alınması

Tenderin adi: 225412 Avadanlığın alınması

225412 Avadanlığın alınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
STAR-20LN4100 LED TV 61sm avadanlıq 1 ədəd
Dozator 10-100 mikrolitr avadanlıq 1 ədəd
Dozator 100-1000 mikrolitr avadanlıq 1 ədəd
Mikrodalğalı soba avadanlıq 1 ədəd
EUROblot Master 44 (euroimmun) avadanlıq 1 ədəd
Sentrifuqa (BioSan) avadanlıq 1 ədəd
ARE Model Isıtıcılı Manyetik Karıştırıcı avadanlıq 1 ədəd
Antivibrasyon masa avadanlıq 7 ədəd
DS-2CC56C2T-VFIR13(2.8-12mm)720op avadanlıq 32 ədəd
UPS "UPSet" DefenderDSP 100KVA/80KWT (Türkiyə istehsalı, On-line, 3/3 fazlı, tower, 10/15 Dəqiqə saxlayan) avadanlıq 1 ədəd
NİKON Eclipse Ni-U lens 40X avadanlıq 1 ədəd
WD PURPLE 4TV3.5 SATA HDD (WD40purx) avadanlıq 2 ədəd
WINPOSSE METAL ADAPTOR WP-1220 12v 20A avadanlıq 4 ədəd
DC JACKCAKBLE avadanlıq 35 ədəd
Süsə Slaydlar üçün ştativ avadanlıq 1 ədəd
CONNECTOR BNC TO UTP avadanlıq 70 ədəd
SHTURMAN APEX 2000 80L-C7303200G 2000VA/1200W avadanlıq 1 ədəd
KUVES KCP6 FO3 GY3M GREY CAT6 FTP PATCH CORD 8/420738168179 avadanlıq 2 ədəd
Vocm cg525-R HDMI 19M/M1.4V BLAK RED3M avadanlıq 2 ədəd
AY-KA 7-LU TORPAKSIZ GRUP PRİZ 5MT KABLOLU avadanlıq 2 ədəd
UPS "UPSet" 3000VA/2700KWT (Türkiyə istehsalı, On-Line, 1/1 fazlı, tower, 10/15 dəqiqə saxlayan avadanlıq 1 ədəd
UPS "UPSet" DefenderDSP 40KVA/32KWT (Türkiyə istehsalı, On-line, 3/3 fazlı, tower, 10/15 Dəqiqə saxlayan) avadanlıq 1 ədəd
DS-7232HQH-k2DVR32 108op avadanlıq 1 ədəd
NİKON Eclipse Ni-U lens 20X avadanlıq 1 ədəd
kondisoner mitsubişi 40 KVA avadanlıq 3 ədəd
Kablo erse tvcoxaial RG6U6 HFFR avadanlıq 2000 m
NİKON Eclipse Ni-U lens 60X avadanlıq 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

22.10.2019 16:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.11.2019 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

22.11.2019 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

23.11.2019 16:00

İştirak haqqı: 150 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ 26CTRE00000000000008417701
VÖEN: 1501447111
Bank: ABB Nərimanov filialı
Kodu: 805540
M/H: AZ03NABZ01350100000000002944
S.W.İ.F.T: İBAZAZ2X
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Talassemiya Mərkəzi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

31.12.2019

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
zəruridir
Rekvizitlər
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 50 bal

texniki dəstək,keyfiyyət
20
avadanlığın alınması
istehsalçı ölkə
30
avadanlığın alınması

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
aşağı qiymət
Tender təklifinin təminatı
-
60 bank günü
Təklifin qüvvədə olan müddəti
-
30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
2%

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Aydan Alakbarova
mühasib
aydan.alakbarova@talassemiya-merkezi.com
012-564-29-97

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 22.10.2019 16:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz