12 Noyabr

"Bakı Kristal Zalı" tender elan edir

Təşkilatın adı: "BAKI KRİSTAL ZALI" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1701377101

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: XARİCİ MEMBRANIN LED LAMPALARI VƏ HAVALANDIRMA SİSTEMİNİN XÜSUSİ FİLTERLƏRİNİN SATIN ALINMASI

Tenderin adi: XARİCİ MEMBRANIN LED LAMPALARI VƏ HAVALANDIRMA SİSTEMİNİN XÜSUSİ FİLTERLƏRİNİN SATIN ALINMASI

XARİCİ MEMBRANIN LED LAMPALARI VƏ HAVALANDIRMA SİSTEMİNİN XÜSUSİ FİLTERLƏRİNİN SATIN ALINMASI

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
Torba tipli filtr (592x592x535)Hava filtrı275ədəd
AA508200055, 32PXL DotXL-9 String RGB 45cm Pitch - Led lampa. IP RATING: IP66/IP67 komplekt (5 metr kabeldə 10 led lampa, üst qapağı və kronşteyn ilı birlikdə)Led lampa23dəst
AA508850055, TX Connect Data İndoor/Outdoor Bridge Cable - Açıq hava üçün lent tipli kabel. IP RATING: IP66/IP67Led Lampa52m
Panel tipli filtr (592x287x48)Hava filtrı14ədəd
Panel tipli filtr (592x592x48)Hava filtrı57ədəd
Torba tipli filtr (592x287x535)Hava filtrı97ədəd
Dot XL Pixel Distributor Box, DO.SE.0000100, - Ledin konfiqurasiyasına görə proqramlanan idarəetmə DMX pixel driver. IP RATING: IP66/IP67Led Lampa27ədəd
AA4386300HA, Led Engine 150W 15V Outdoor - Ledlərin idarə edilməsi üçün 150w 15v çöl istehsalı qıda bloku. IP RATING: IP66/IP67Led Lampa8ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 31531000-7 İşıq lampaları,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

12.11.2019 10:39

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.12.2019 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.12.2019 10:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

12.12.2019 11:00

İştirak haqqı: 600 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ16UBAZ04285159640060AZN001VÖEN: 1300017201Bank: Unibank KB ASC Yasamal filialıKodu: 507666M/H: AZ46NABZ01350100000000015944S.W.İ.F.T: UBAZAZ22Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Dövlət Bayrağı Meydanı

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

7 gün

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Birbaşa

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışSon bir il nəzərə alınmaqlaRekvizitlərMalgöndərənin vöeni və bank rekvizitləriQeydiyyatdan keçdiyi ölkəReyestrdan çıxarış zəruridirNizamnaməSənədin əsli yüklənməlidirSon bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasıSon bir il nəzərə alınmaqlaMaliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıSon bir il nəzərə alınmaqlaFəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətiSon bir il nəzərə alınmaqla

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 50 bal

Maddi texniki imkan25Maddi texniki imkan güclüdürsə 25 bal güclü deyilsə 0Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti251 həftə müddətədək 25 bal 1 həftədən çox 0 bal

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı-Müqavilə dəyəri 100 000.0 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yuxarı olarsa ümumi müqavilə dəyərinin 5 % həcmində təminat tələb olunurTəklifin qüvvədə olma müddəti-30 bank günüTender təklifinin təminatı-1%Qiymət təklifi50Bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Teymur HüseynovHüquqşunas(012) 4043152 (210 daxili)(012) 4043152 (210 daxili)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 12.11.2019 10:39 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz