20 Noyabr

Məcburi Köçkünlərin Sosial İnkişafı Fondu tender elan edir

Təşkilatın adı: MƏCBURİ KÖÇKÜNLƏRİN SOSİAL İNKİŞAF FONDU

Təşkilat VOEN: 1400305341

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, Tbilisi prospekti, 57D

Tender predmeti: Ağdaş rayonu ərazisində müvəqqəti məskunlaşmış 668 məcburi köçkün ailəsi üçün zəruri sosial-texniki infrastrukturu olan yeni yaşayış məhəlləsinin layihələndirilməsi

Tenderin adi: Ağdaş rayonu ərazisində müvəqqəti məskunlaşmış 668 məcburi köçkün ailəsi üçün zəruri sosial-texniki infrastrukturu olan yeni yaşayış məhəlləsinin layihələndirilməsi

Ağdaş rayonu ərazisində müvəqqəti məskunlaşmış 668 məcburi köçkün ailəsi üçün zəruri sosial-texniki infrastrukturu olan yeni yaşayış məhəlləsinin layihələndirilməsi

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
Ağdaş rayonu ərazisində müvəqqəti məskunlaşmış 668 məcburi köçkün ailəsi üçün zəruri sosial-texniki infrastrukturu olan yeni yaşayış məhəlləsinin layihələndirilməsiAğdaş rayonu ərazisində müvəqqəti məskunlaşmış 668 məcburi köçkün ailəsi üçün zəruri sosial-texniki infrastrukturu olan yeni yaşayış məhəlləsinin baş planı (situasiya planı və texniki – iqtisadi göstəricilər);9ay

ÜSL kod (kateqoriya) - 71242000-6 Layihə və dizayn hazırlığı, xərclərin hesablanması,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

22.10.2019 16:10

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.11.2019 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

20.11.2019 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

21.11.2019 16:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ29CTRE00000000000005728225VÖEN: 1401555071Bank: Dövlət Xəzinədarlığı AgentliyiKodu: 210005M/H: AZ41NABZ01360100000000003944S.W.İ.F.T: CTRE AZ 22Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Ağdaş

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

9 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

15 gün sonra

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında arayış (“Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunun 6-cı “Malgöndərənlərin (podratçıların) ixtisasına dair tələblər” maddəsinin 6.2.5-ci bəndinə əsasən)Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışFəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətizəruridirMaliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıMaliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı son bir il ərzində olması zəruridirSon bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasızəruridirNizamnaməiddiaçının nizamnaməsinin olması zəruridirQeydiyyatdan keçdiyi ölkəiddiaçının qeydiyyatdan keçdiyi ölkənın təstiqi zəruridirRekvizitləriddiaçının bank rekvizitləri zəruridir

İxtisas göstəriciləri:

iddiaçının müvafiq layihə işlərinin görülməsinə olan xüsusi icazə (lisenziya) sənədinin surəti;iddiaçının müvafiq layihə işlərinin görülməsinə olan xüsusi icazə (lisenziya) sənədinin surəti zəruridirYeni meyar iddiaçının işçi qüvvəsi haqqında arayış və həmçinin tikinti sahələrində təhlükəsizlik texnikası qaydalarına əməl edilməsinə nəzarəti gücləndirmək məqsədi ilə obyektlərə, Fövqəladə Hallar Nazirliyinin müvafiq strukturundan sertifikat almış, texniki təhlükəsizlik sahəsi üzrə mütəxəssis təyin edilməli və bu barədə məlumat (mütəxəssisin adı və soyadı) təqdim edilməlidirİşçi qüvvəsi haqqında ətraflı məlumatın olması zəruridiriddiaçının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış (müvafiq vergilər idarəsi)müvafiq vergilər idarəsindən arayışın alınması zəruridirtender iştirakçılarının (iddiaçıların) son iki ildə yerinə yetirdikləri analoji işlərin dəyəri tender predmetinin qiymətinə müvafiq olmalıdırtender iştirakçılarının (iddiaçıların) son iki ildə yerinə yetirdikləri analoji işlərin dəyəri tender predmetinin qiymətinə müvafiq olmalsı zəruridir

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 40 bal

Təklif olunan iş planı və metodikanın layihə tapşırığına uyğunluğu14zəruridirTapşırıq üçün təklif olunan əsas heyətin (mütəxəssislərin) ixtisas dərəcəsi və təcrübəsi22Layihənin rəhbəri - Layihənin baş memarı - Layihənin baş mühəndisi - 0-10 Digər mühəndislərİddiaçının analoji iş təcrübəsi4İddiaçının gördüyü işlərin adı, başlama və bitmə tarixi,məbləği

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi60Layihənin adı; İddiaçının adı və ünvanı; Təklifin imzalanma və qüvvədə olma tarixləri; İddiaçının rəhbər və ya səlahiyyətli şəxsin imazası; Yekun smeta; İddiaçının möhürü. qeyd olunmalıdırTender təklifinin təminatı-tender təklifinın təminatı təklifin 1%-i həcmində olmalıdırTəklifin qüvvədə olan müddəti-tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır)Müqavilənin təminatı-

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:60 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:90 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Aygun HüseynovaSatınalma mütəxəssisi+994124318703+994124318703

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 22.10.2019 16:10 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz