TENDER

24 Oktyabr
127

Məlumat Hesablama Mərkəzi tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI RABİTƏ VƏ İNFORMASİYA TEXNOLOGİYALARI NAZİRLİYİNİN MƏLUMAT HESABLAMA MƏRKƏZİ

Təşkilat VOEN: 9900037691

Təşkilatın ünvanı: AZ1010,Dilarə Əliyeva küç,ev183

Tender predmeti: Məlumat Hesablama Mərkəzinin tələbatına əsasən “Sərgi avadanlıq və qurğularının dizayn, montaj və demontajı işlərinin” satın alınması

Tenderin adi: Məlumat Hesablama Mərkəzinin tələbatına əsasən “Sərgi avadanlıq və qurğularının dizayn, montaj və demontajı işlərinin” satın alınması

Məlumat Hesablama Mərkəzinin tələbatına əsasən “Sərgi avadanlıq və qurğularının dizayn, montaj və demontajı işlərinin” satın alınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
MHM stendinin istehsalı 300 kv.m stendin istehsalı 1 ədəd
MHM stendi üçün nəzərdə tutulmuş LED ekranların icarəsi (P1 və P2) 60 kv.m P1 və P2 led ekranlar 1 ədəd
MHM stendi üçün nəzərdə tutulmuş mebellərin istehsalı Stend üçün mebellərin istehsalı 50 ədəd
MHM Stendinin 3D təsviri (dizayn işləri) 300 kv.m dizayn işləri 1 ədəd
MHM stendinin qrafik işləri 300 kv.m qrafik işləri 1 ədəd
MHM stendinin quraşdırılması, montajı, demontajı 300 kv.m Stendin quraşdırılması, montajı və demontajı 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 44212000-9 Yığma evlər istisna olmaqla, struktur məhsullar və hissələr,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

23.10.2019 12:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.11.2019 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

21.11.2019 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

22.11.2019 11:00

İştirak haqqı: 2000 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ31AZPO91015461200420100045
VÖEN: 9900037711
Bank: "Azərpoçt" MMC
Kodu: 691011
M/H: AZ76NABZ01350100000000094944
S.W.İ.F.T: AZPOAZ22
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

AZ1010, Bakı şəhəri, Dilarə Əliyeva 185

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

noyabr-dekabr

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30% avans 60 % quraşdırmadan sonra 10% demontajdan sonra

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
analoji iş təcrübəsinə dair sənədlər
layihələr barədə məlumat , tövsiyyə məktubları və digər təqdim oluna biləcək sənədlər
Rekvizitlər
bank revkizitləri, VÖEN
Nizamnamə
surəti
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
dövriyyə qeyd olunmalıdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
skan versiya yuklənilməlidir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
arayış təqdiqlənmiş formada olmalıdır
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunan işlərə dair təcrübəni təsdiq edən sənədlər
təcrübə və layihələr barədə məlumat

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 50 bal

Dizayn və parametrlərə uyğunluq
40
təklif texniki cəhətdən dizayn və parametrlərə uyğun olmalıdır
analoji iş üzrə təcrübə
10
Bu tipli işlərə dair təcrübə və təsdiqləyici sənədlərin olması

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
müqavilənin təminatı təklifin 2%i həcmində olmalıdır müqavilə imzalandıqdan sonra təqdim olunmalı və müqavilə qüvvədə olan müddət ərzində qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olan müddəti
-
zərflərin açılışından sonra 30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
Bank təminatı təklif dəyərinin 1% həcmində təqdim olunmalıdır. və açılışdan sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır. Müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı təklifin dəyərinin 2% həcmində müqavilə imzalandıqdan sonra təqdim olunmalı və müqavilə qüvvədə olan müddət ərzində qüvvədə olmalıdır.
Qiymət təklifi
50
qiymət təklifinə bütün vergilər və çatdırılıb quraşdırma və demontaj daxil olmalıdır, təklif AZN-lə ifadə olunmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Asəf Məmmədov
Təsərrüfat və təchizat şöbəsinin müdiri
m.asef@rabita.az
012 565 1465

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 23.10.2019 12:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz