TENDER

14 Noyabr
134

Azərbaycan Texniki Universiteti tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN TEXNİKİ UNİVERSİTETİ

Təşkilat VOEN: 1300231171

Təşkilatın ünvanı: Hüseyn Cavid pr-25

Tender predmeti: İnventarın alınması

Tenderin adi: İnventarın alınması

İnventarın alınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
Mini-futbol topu 4 ölçülü4 ölçülü10ədəd
Güzgü(soyunub qeyinmə otaqları)90x110 sm2sm
Masa dəstitaxta1ədəd
Kreslo müdir (böyük)böyük1ədəd
Kreslo müdirSadə7ədəd
Təkliflər qutusu (105х45х38sm)105х45х38sm2ədəd
Kreslo müdir (kiçik)kiçik2ədəd
Basketbol lövhələri dəsti (Akrilik şüşə lövhə+divara bərkidilmə dayaqları L=1,95sm+halqa+tor)Akrilik şüşə lövhə+divara bərkidilmə dayaqları L=1,95sm+halqa+tor)1dəst
Basketbol lövhələri dəsti (Akrilik şüşə lövhə+divara bərkidilmə dayaqları L=1,95sm+halqa+tor)Akrilik şüşə lövhə+divara bərkidilmə dayaqları L=1,95sm+halqa+tor)1dəst
Jalyuz pərdə (zebra)zebra50m(2)
Oxu masasıTaxta4ədəd
Futbol topuDəri10ədəd
Güzgü(soyunub qeyinmə otaqları)110x100sm3sm
Duş üçün pərdə (karnizi ilə)parça21ədəd
Disklər(2.5sm diametr)2.5sm diametr500kg
Tv-altdığıTaxta1ədəd
Mat dzüdo üçün(-72 əd=144kv)(72 əd=144kv)72ədəd
Mat aerobika Body Sculpture BB-8311BLBB-8311BL5ədəd
Böyük zal üçün pərdəparça241m
Müdir masası (2 qat laminat) (220х85х75sm)(2 qat laminat) (220х85х75sm)1ədəd
Masa önlüyü (2 qat laminat) (75х70х75sm)(2 qat laminat) (75х70х75sm)1ədəd
Basketbol topuDəri10ədəd
Təkərli tumba (dolab) (60х44х45sm)(60х44х45sm)1ədəd
Dolab 2 qapılı (220х115х30sm)220х115х30sm1ədəd
Divar mebeli (205х270х55sm)(205х270х55sm)1ədəd
Künclərin üzlənməsi üçün künc üzlükləriDəri66ədəd
Dolab 3 qapılı (75х40х130sm)75х40х130sm1ədəd
Güzgü(soyunub qeyinmə otaqları)110x150sm5sm
Güzgü(soyunub qeyinmə otaqları) 158x105158x105sm1sm
Müdir kreslosu(bej,qara)Bej-qara2ədəd
Müqavva İdman üçün(17.5-19.5kq bütov ayaqlı)17.5-19.5kq bütov ayaqlı1ədəd
Ofis stulu (qara)qara200ədəd
Telefon altlığı (2 qat laminat)2 qat laminat1ədəd
Voleybol topuDəri10ədəd
Güzgü (trenajor zalı üçün) 18mm laminat plintuslarla çərçivə şəklində və güzgülərdə tok naqillərin yerlərin açılması daxil18mm laminat40sm
Konfrans kresloQara24ədəd
Güzgü(soyunub qeyinmə otaqları) 50x9050x90sm10sm
Basketbol lövhələri dəsti (MDF lövhə+divara bərkidilmə dayaqları+halqa+tor) məşq üçünDivara bərkidilən4ədəd
Loker ( dəmir) - en 40/ dərin 50/ h 180Dəmir95ədəd
Voleybol dirəkləri və toru (hərəkətli)Hərəkətli1dəst
Mini futbol qapsı və setka FARFAR1dəst
Nerjoveyka perilaNerjoveyka105m
Ofis stulu ağ dəriliDəri50ədəd
Bayraq dirəyi xrom, 2.45 metr2.45 metr3ədəd
Nerj stolNerj1ədəd
Mətbəxdə bufettaxta1ədəd
Dəyirmi masa (individual)(individual)1ədəd
Əlavə divar boyu İSO stullarİSO stullar70ədəd
Binanın Jalüzlərı( göstərilən otaqlara)Vertikal70m(2)
Taxta skamya(3 Metrlik)(3 Metrlik)34ədəd
Dəyirmi iclas masası (8 nəfərlik)8 nəfərlik2ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 39151000-5 Müxtəlif mebellər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

14.11.2019 17:27

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.12.2019 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.12.2019 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

16.12.2019 11:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ12AIIB33070019443307884103VÖEN: 9900003611Bank: Kapital Bnak ASC Yasamal filialıKodu: 200037M/H: AZ37NABZ01350100000000001944S.W.İ.F.T: AIIBAZ2XBüdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

H.Cavid pr-25

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Dekabr 2019

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Faktiki alınan mallara əsasən

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışTələb olunurFəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətiTələb olunurMaliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıTələb olunurSon bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasıTələb olunurNizamnaməTələb olunurQeydiyyatdan keçdiyi ölkəTələb olunurRekvizitlərTələb olunur

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 25 bal

İddiaçının ixtisas göstəriciləri10Tələb olunurTexniki meyarların balı15Tələb olunur

Qiymət təklifi:: 75 bal

Tender təklifinin təminatı-Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi məbləğində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır)Təklifin qüvvədə olma müddəti-Tender təklifi (tender təklifləri zərflərinin açıldığı gündən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdırMüqavilənin təminatı-Qiymət təklifi75Bütün xərclər daxil olmaqla təqdim olunmuş ən aşağı qiymət təklifi ən yüksək balla qiymətləndiriləcək

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Dadaşov Əfsər ƏzizBaş mühasib07023101020702310102

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 14.11.2019 17:27 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz